
Publikacje SRK NUB

Czy wiesz, w jaki sposób dostosować edukację do potrzeb sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych?

Czy wiesz, w jaki sposób możesz współpracować z sektorem edukacji?

Czy wiesz, że wykorzystując Zintegrowany System Kwalifikacji, możesz podnieść swoje kwalifikacje w sektorze Nowoczesnych Usług Biznesowych?

Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce
Rola i potencjał pracowników 50+ w sektorze NUB

Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce
Poradnik dla doradców zawodowych – szkoły ponadpodstawowe

Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce
Poradnik dla doradców zawodowych – szkoły wyższe

Analiza możliwości wdrożenia modelu turkusowego zarządzania w centrum outsourcingowym

Zdolność uczenia się i wdrażania technologii w sektorze NUB – nowy zestaw kompetencji, który będzie niezbędny w biznesie w świecie post-Covid

Analiza możliwości wykorzystania akademickich inkubatorów przedsiębiorczości do świadczenia usług outsourcingowych na rzecz lokalnych przedsiębiorstw – case study

Analiza wraz z rekomendacjami ofert edukacji formalnej i pozaformalnej w kontekście rozwoju sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce z uwzględnieniem koncepcji regioshore polegającej na dyfuzji z lokalizacji z większych ośrodków (hub) do mniejszych – satelickich ośrodków

Opracowanie koncepcji modyfikacji programu kształcenia pod kątem potrzeb sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych
Politechnika Lubelska
Pobierz
Opracowanie koncepcji modyfikacji programu kształcenia pod kątem potrzeb sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Pobierz
Opracowanie koncepcji modyfikacji programu kształcenia pod kątem potrzeb sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach
Pobierz
Opracowanie koncepcji modyfikacji programu kształcenia pod kątem potrzeb sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych
Technikum nr 4 w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Zabrzu
Pobierz
Perspektywy rozwoju sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce pod kątem świadczenia nowych typów usług / rozwoju już oferowanych przez centra usług, wpisujących się w pryncypia czwartej rewolucji przemysłowej
Pobierz
Potrzeby przedsiębiorstw i pracowników z sektora nowoczesnych usług biznesowych w kontekście zapotrzebowania na kompetencje i kwalifikacje
Pobierz
Analiza możliwości świadczenia usług przez lokalne przedsiębiorstwa na rzecz instytucji finansowych/przedsiębiorstw z branży BPO (podzlecanie usług outsourcingowych) w obszarze księgowości
Pobierz
Analiza możliwości outsourcowania procesu onboardingu (wprowadzania nowych pracowników do organizacji) w przedsiębiorstwach z sektora NUB
Pobierz
Analiza możliwości wykorzystania modelu zatrudnienia sieciowego w centrach BSS (np. w ramach modelu TaaS – Talent as a Service)
Pobierz
Usługi outsourcingowe dla administracji lokalnej
Pobierz